אוכל
5 דקות קריאה

הפיצריה שכולם מדברים עליה!

פיצה דקה ועסיסית כמו ברומא

אבי טובול 2024-05-30

הפיצריה שכולם מדברים עליה!

ברחוב רבי עקיבא, במרכז המסחרי של שכונת רקפות ראשון לציון, נפתחה לאחרונה פיצריה חדשה בשם "פיצה fito", שכבר הצליחה לסחוף אליה קהל נאמן של חובבי פיצה מכל הגילאים.
המיקום המרכזי והנגיש של הפיצריה, בשילוב עם האווירה המשפחתית והחמה, הופכים את המקום לאטרקציה קולינרית בעיר.
הפיצריה מנוהלת על ידי השף של המקום, אשר צבר ניסיון רב במטבחים איטלקיים ברחבי העולם. השף משלב במיומנות בין טכניקות בישול מסורתיות למרכיבים מקומיים טריים, וכך יוצר פיצות עם טעם ייחודי שמצליח לשמור על נאמנות למקור האיטלקי, תוך התאמה לחיך הישראלי.
התפריט של "פיצה fito" מציע מגוון רחב של פיצות, החל מהקלאסיות כמו מרגריטה, וארבע גבינות, ועד פיצות מיוחדות עם טוויסט ישראלי כמו פיצה עם תוספות של סביח או פיצה עם פסטו וביצה עלומה. כל הפיצות נאפות בתנור אבן מסורתי, מה שמעניק להן קריספיות מושלמת וטעם מעודן.
מעבר לפיצות, ניתן למצוא בתפריט גם מנות נוספות כמו סלטים טריים, פסטות בעבודת יד וקינוחים ביתיים. המנות הגדולות והנדיבות מבטיחות שכל סועד ימצא את מבוקשו וייצא שבע ומרוצה.
שירות ואווירה אחד היתרונות הבולטים של "פיצה לשמיים" הוא השירות האדיב והמהיר. הצוות המקצועי של הפיצריה דואג להעניק לכל לקוח חווית שירות אישית ונעימה, עם חיוך על הפנים ויחס אישי. האווירה במקום היא חמימה ומשפחתית, והעיצוב הנעים והמודרני תורם לחוויית האכילה הכללית.
מחירי המנות ב"פיצה fito" הם נוחים והוגנים, מה שהופך את המקום לנגיש לכולם – ממשפחות עם ילדים ועד סטודנטים וזוגות צעירים. המבצעים המשתנים וההנחות הקבועות מציעים ללקוחות הזדמנויות רבות ליהנות מפיצה איכותית במחיר משתלם.
בזכות השילוב בין פיצות טעימות ומגוונות, שירות אדיב ואווירה משפחתית, "פיצה fito" הצליחה במהרה לבסס את מקומה כפיצריה מובילה בראשון לציון. כל ביקור במקום מבטיח חוויה קולינרית מהנה ומיוחדת, כזו שתרצו לחזור אליה שוב ושוב.

הפיצריה שכולם מדברים עליה!

ניתן להגיע ולהנות מפיצה ופסטות טריות במקום, לקחת take away או להזמין משלוח עד הבית. חלק מהמבצעים המעודכנים (נכון לעליית הכתבה, יתכנו שינויים):
*מבצע שני מגשים L +שתייה גדולה 1.5 ליטר רק ב-109 ש״ח.
* מבצע שני מגשי XL+שתייה גדולה 1.5 ליטר רק ב-139 ש״ח.
להזמנת משלוחים ניתן להיכנס לאתר ההזמנות בכתובת: pizzafito.orderss.co.il
הזמנתם פיצה? לא לשכוח לתייג אותנו בפוסט ובסטורי garpo@ , בין המתייגים יוגרלו פרסים ומתנות שוות ביותר.
שיהיה בתיאבון